سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یا جواد ائمه

 

ساکت می گردد تا سلامت بماند و می پرسد تا بفهمد . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?حمیدیان

دوشنبه 87/3/27  ساعت 9:45 صبح

عباس پالیزدار که بود چه کرد

  بدهی 63 میلیارد ریالی افشاگر قلابی به شبکه بانکی کشور

 

 

فردی که با ادعای عضویت در هیئت تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضاییه اخیراً سخنرانی های جنجالی در برخی دانشگاه ها داشته و اتهامات سنگینی را متوجه برخی شخصیتها و چهره های موجه کرده است، تا مقطع انجام بازرسی سازمان بازرسی کل کشور از شعبه محل اخذ وام توسط وی بیش از 63 میلیارد ریال به سیستم بانکی کشور بدهکار بوده و حتی مبادرت به پرداخت یک قسط هم نکرده است.

 

<**ادامه مطلب...**>

 

به گزارش رجانیوز، عباس پالیزدار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت لبنیاتی ورامین می باشد که از تاریخ 16/12/74 تا 23/7/83 بالغ بر 33 میلیارد ریال تسهیلات از شعبه سبزه میدان بانک ملت دریافت کرده است.

 

بااین حال، کلیه تسهیلات پراختی به این شرکت از نظر پرداخت و تسویه وجوه پرداختی کلاً معوق بوده و میزان آن تا مقطع بازرسی توسط سازمان بازرسی کل کشور ازاین شعبه بانکی (خرداد 86) با احتساب سود و جرایم متعلقه بالغ بر 63 میلیارد ریال می باشد.

 

این رانت خوار که اخیراً با طرح اظهارات جنجالی بدون ارائه مستندات در برخی جمع های دانشجویی، علما و شخصیت های موجهی را هدف قرار داده و این اظهارات با استقبال کم نظیر شبکه های ماهواره ای و سایت های ضد انقلاب نیز مواجه شده است، علیرغم استمهال و تقسیط درنظرگرفته شده برای بازپرداخت تسهیلات، حتی مبادرت به پرداخت یک قسط هم ننموده که در این راستا آخرین استمهال مورخ 6/5/84 لغایت 4/10/84 تعیین شده بود.

 

پالیزدار در اظهارت جنجالی خود همزمان با حمله و انتساب اکاذیب به برخی علما از رویکرد مبارزه با مفاسد دولت حمایت کرده است تا با ترفند ایجاد شائبه انتساب خود به دولت، جبهه ای از علما و شخصیت های موجه را در مقابل دولت بگشاید.

 

این برنامه از پیش طراحی شده توسط برخی سایت ها و روزنامه ها نیز پشتیبانی شد. به طوری که یک سایت ضد دولت در خبری ابتدا این افشاگر قلابی را به ستاد رایحه خوش خدمت منسوب کرد اما پس ازانتشار خبری در رجانیوز و مشخص شدن به کاهدان زدن این سایت، پالیزدار به ستادی جعلی، با عنوان حامیان دکتر احمدی نژاد منسوب شد.

 

در مقطعی که شرکت لبنیات ورامین توان بازپرداخت بدهی های خود به بانک را نداشته، مکاتبات عدیده ای با مسئولین کشوری و ادارات و سازمان های دولتی درخصوص تقاضای مجدد دریافت تسهیلات (سرمایه در گردش) و یا استمهال بدهی های قبلی داشته است.

 

دکتر طهماسب مظاهری وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی در تاریخ 27/6/82 در پی نوشت نامه مدیرعامل بانک تجارت که پالیزدار قصد داشته شرکتی به نام خانه صنعت کاران ایران" از محل دریافت تسهیلات از این بانک تشکیل دهد، می نویسد: "آقای پالیزدار با یکی دیگر از مسئولین خانه با اینجانب هم ملاقانی داشتند از آنان خواستم موضع خود را مشخص کنند. آیا خانه صنعتکاران شبیه به یک محفل علمی و صنعتی کار می کند و یا بصورت یک مشتری برای اجرای طرحهای تولیدی و یا بصورت یک حق العملکار و دلال واسطه پاسخ مشخصی نداشتند. لیکن در مجموع تصمیمی که ارائه می نمایند سومین حالت بود و با بهره برداری از آشنایی های و لباس آقای پالیزدار نسبت به اخذ رأی از شرکتهایی که مشکل دارند بصورت واسطه گری یا دلال کار می کنند و ...  و موارد دیگر.

 

گفتنی است روز گذشته رادیو فردا رسانه وابسته با سازمان سیا، مصاحبه ای اختصاصی از عباس پالیزدار منتشر کرده و وی در این مصاحبه با تکرار برخی ادعاهای قبلی خود و اینکه برای این ادعاها سند دارد، وعده ادامه طرح این مسائل را داد.

 

تحت الشعاع قراردادن رانت خواری ها و برخی تسویه حسابهای شخصی، انگیزه اصلی اظهارات این فرد ارزیابی می شود.

 

با این حال، مراقبت دانشجویان در تریبون دادن به چنین افرادی نکته مهمی است که رهبر انقلاب نیز با نگاه تیزبینانه خویش در جمع دانشجویان دانشگاه های شیراز متذکر شده و دانشجویان را از ورود مصداقی به حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی به دلیل نقص اطلاعات و احتمال سوءاستفاده از احساسات دانشجویان منع کردند.

 


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عیدتان مبارک
جزئیات شکست توطئه ربودن رئیس‌جمهور در سفر عراق
خاورمیانه بزرگ
بمناسبت سالگرد جنگ 33روزه
عباس پالیزدار که بود چه کرد
علت بازگشت زودتر از موعد سولانا از سفر تهران
نماز تعطیلى ندارد
آیا این مسئاه اتفاقی است
ولایت فقیه و مدرک آن
فیلم فراتر از فتنه
توسل به اهل بیت (ع
گوسفند چهار شاخ
مطب دندانپزشکی سبک هندی
افسانه ای بنام میرکاوا
رجعت در اندیشه شیعى
[همه عناوین(19)]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

17418

بازدید امروز

21

بازدید دیروز

0

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم

السلام علیک یا جواد ائمه
حمیدیان
مذهبی

 لوگوی وبلاگ

السلام علیک یا جواد ائمه

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

لوگوی دوستان









اشتراک